dimecres, 18 de març del 2009

FLEXELF


El dijous 12 de març vam anar al teatre del Mercat de les flors junts amb l’escola del Mar.
Anàvem a veure un espectacle de dansa que es deia flexelf. El tema de l’obra era la flexibilitat i el títol era un capicua.
Van sortir quatre noies i un noi i van fer moltes coreografies i balls diferents. A continuació mireu i us explicarem les que més ens van agradar.





1) L’home blanc pelut
Primer,un noi corria i saltava amb una molla. Feia molta gràcia perquè anava vestit tot pelut de color blanc. Feia moltes acrobàcies.
Aquest noi penjat d’una molla va començar a saltar amunt i amunt, cada vegada anava més amunt, quasi bé com una girafa.Tots teníem ganes de pujar.

2) Els sacs blaus
Després van venir quatre sacs blaus que per a mi semblaven monstres. Només se’ls veia els peus. No se sabia on tenien ni la cara ni el cos. Es movien molt. Feien diferents formes com per exemple: cadira, foca, aspiradora,…

3) La imitació del joc del tetris
Un altre esquetx era unes noies que imitaven el joc del tetris. Semblaven robots. Tot era idèntic al tetris, la música, les poses, els moviments,…

4)Els coixins
Un senyor va sortir carregat amb uns matalassos, unes mantes i uns coixins i feia figures. Intentava pujar-se a sobre dels coixins però es queia i es queia. El públic no vegis com reia i jo també reia i estava molt alegre.

5) La dormilega
Una senyora estava molt cansada i es va estirar en uns matalassos molt tous però quan es dormia els matalassos intentaven menjar-se-la. Llavors la noia es despertava. Jo primer pensava que eren mòmies però després ja vaig comprendre que eren matalassos.

6)La noia de la roba
Una noia tenia molta roba i se l’anava traient i se l’anava traient fins que es va quedar amb roba interior i de sobte fa un crit: aaaaaahhhhh !!! i se’n va corrents.

7) Les cordes
Les quatre noies feien com una dansa de cordes. Movien les cordes amb les mans fent onades grans, mitjanes i petites. De vegades semblava que escrivissin lletres.

Entre mig de les actuacions van passar una pel•lícula d’unes gominoles que es movien i eren molt flexibles.
En acabar vam fer unes quantes preguntes als artistes.

M’ha agradat molt aquest espectacle. M’ho vaig passar molt bé.
M’ho vaig passar bomba perquè era una història de diversió.
Em va agradar moltíssim.
Hi ha coses que després podrem fer a educació física amb la Lilian. Les hem aprés en aquest teatre tant xulo.
Em va semblar molt divertit.
Va ser la millor sortida del món.


Ressenya extreta dels escrits dels nens i nenes de tercer feta per l'Anna Colomé.